杂货铺子
 
 
Society - Eddie Vedder

唔、突然想起很久很久前看的INTO THE WILD

这是来自电影的插曲  Society

    It's a mystery to me
  这对我是个难解之谜 
  We have a greed With which we have agreed
  我们总是贪婪索取 
  You think you have to want more than you need
  你的欲望总是多过需要 
  Until you have it all you won't be freed
  终日为自己的欲求羁绊 
  Society, you're a crazy breed
  碌碌俗世,光怪陆离 
  I hope you're not lonely without me
  没有我的存在,希望你不会寂寞 
  When you want more than you have You think you need
  当你的欲望多过需要 
  And when you think more than you want Your thoughts begin to bleed
  当你的欲望多过需要 你的思想开始滴血 
  I think I need to find a bigger place
  我需要找寻一个更大的空间 
  'Cause when you have more than you think
  因为当你的欲望多过需要 
  You need more space
  你需要更大的空间安放 
  Society, you're a crazy breed
  社会,你是疯狂的温床 
  I hope you're not lonely without me
  没有我的存在,希望你不会寂寞 
  Society, crazy indeed
  社会,你是疯狂的温床 
  I hope you're not lonely without me
  没有我的存在,希望你不会寂寞 
  

评论

热度(6)

©Copyright 花岁|Powered by LOFTER